شرط سنی مهاجرت به آلمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شرط سنی مهاجرت به آلمان
نوشته شده در چهار شنبه 12 تير 1398
بازدید : 33
نویسنده : admin

تطابق با محیط جدید: گفته می شه که در این مورد سن و سال مثل تیغ دو لبه عمل می کنه. اگر سن افراد بیشتر باشه، تجربه بیشتری دارند و تحمل آنها در مقابل مشکلات بیشتره و همچنین دچار دوگانگی فرهنگی نمی شون. ولی این افراد در فرهنگ قبلی خود ساخته شده اند و به سختی می تونن محیط جدید رو بپذیرند و در آن آمیخته بشن. پس سوالی که پیش می آید اینه که نهایتا چه بازه سنی مناسب است؟

توان ادامه تحصیل: در این زمینه هم اختلاف نظر هست. همونطور که اشاره شد، بخش اعظم افرادی که عازم خارج از کشور هستن، تصمیم به ادامه تحصیل دارن. عده ای می گن که آدم تو یک سن و سالی باید درس و دانشگاه رو تموم کرده باشه و عده ی دیگه هم می گن زه گهواره تا گور دانش بجوی.

بنظر من بهترین چیزی که می تونه جواب این سوالات رو بده، تجربه افرادی هست. قطعا در گذشته، افرادی در سنین مختلف مهاجرت کردن و از نزدیک هم مشاهداتی داشته اند. تجربه ی اونها می تونه به افرادی که این علامت سوال رو تو ذهن دارن که آیا سن و سال ما برای مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج کشور مناسب هست یا نه، تا حدودی جواب بده. بنابراین من از همه دوستان خواهش می کنم که از تجربیات و مشاهدات خودشون در این مورد توضیح بدن که شاید کمکی برای دیگران باشه.

منابع:applyabroad.org





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: